Veelgestelde vragen (FAQ)

Speciaal voor huisdiereigenaren
Made in Germany
Familiebedrijf sinds 1900
10 jaar garantie op accessoires en onderdelen

Over de stofzuigers

Wat is precies het verschil tussen THOMAS-stofzuigers?
Het verschil tussen de drie THOMAS-modellen is de filtratie en de accessoires. Het is belangrijk goed te kijken wat voor soort stofzuiger je exact nodig hebt. Enkele specifieke kenmerken:

Thomas Aqua+ Pet & Family
Perfect voor huisdiereigenaren die hun huis graag nat en droog willen schoonmaken, vlekken willen verwijderen en ook slechte geuren in de lucht willen absorberen met de waterfiltratie.

  • Beschikt over een speciale een AQUA + technologie.
  • Te gebruiken op harde vloeren, tapijten en stoffering.
  • Nat- en droogreinigen mogelijk.
  • Zakloos met een waterfiltratie. Vuil, huisdierenharen, huisstofmijt en andere allergenen worden gebonden in water en afgevoerd met het vuile water.
  • Stofzuigen en vocht afnemen in één keer dankzij het sproei-extractiesysteem. Vers water en reinigingsconcentraat worden op het oppervlak gesproeid en het vuil wordt opgenomen in slechts één handeling. Ook vlekken kunnen worden verwijderd, zoals vlekken op tapijten of stoffering.
  • Kan kleine hoeveelheden vloeistoffen opnemen.

Thomas Cycloon Hybrid Family % Pets

  • Dankzij de easyBox geschikt voor dagelijks gebruik. Viezigheid en haren worden dankzij de easyBox grondig opgezogen en verzameld.
  • De dierenharen en grove stof worden gescheiden van het fijne stof. Hierdoor is de easyBox eenvoudig te reinigen.
  • extra grondige reiniging met de AQUA-FreshAir-Box. Dierlijke geuren en stof worden opgenomen en gebonden in het water.
  • Met deze AQUA-FreshAir-Box kunt u ook kleinere hoeveelheden vloeistoffen opnemen.

Let op, u kunt uw vloeren niet nat reinigen met deze stofzuiger!

Thomas Boxer stof- en waszuiger
Perfect voor huisdiereigenaren die zowel binnen als buiten graag nat- en droogreinigen en vlekken willen verwijderen. Rovuust en krachtig.

  • Stofzuiger voor buiten en binnen, zoals de garage, het terras of het interieur van de auto.
  • Tapijten, stoffering en andere vloeren kunnen zowel nat als droog worden gereinigd.
  • Dankzij het speciale druksysteem kunnen vlekken eenvoudig worden verwijderd.
  • Vers water en reinigingsconcentraat worden op het oppervlak gesproeid en het vuil wordt opgenomen in slechts één handeling.
  • Geschikt voor het opnemen van kleinere hoeveelheden vloeistoffen.

Waar kan ik losse (extra) onderdelen bestellen?
INVULLEN!

Waar kan ik de handleiding voor mijn stofzuiger vinden?
De handleiding is op onze website onder de verschillende producten te vinden. Ook kunt u de handleiding per stofzuiger hieronder eenvoudig vinden:

Handleiding Thomas Boxer Stof- en waszuiger
Handleiding Thomas Cycloon Hybrid Family & Pets
Handleiding Thomas Aqua+ Pet & Family

Hoe maak ik mijn Thomas stofzuiger schoon?
De Aqua+ filtratie en ook de Aqua-FreshAir-Box moet na elke bewerking worden schoongemaakt.
Voer de volgende stappen uit:

  1. Open het deksel van de Aquafilter.
  2. Giet het afvalwater door de uitlaat.
  3. Sluit het deksel van de Aquafilter.
  4. Vul de Aquafilter halfvol met schoon water.
  5. Wervel de Aquafilter zodat het schone water in contact komt met alle vuile oppervlakken in het interieur.
  6. Open het deksel van de Aquafilter.
  7. Giet het afvalwater door de uitlaat.
  8. Sluit het deksel van de Aquafilter.
  9. Bij sterk vervuilde onderdelen alle componenten van de Aquafilter reinigen met schoon, warm water.
  10. Laat alle delen volledig drogen.

Tip! Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van de stofzuiger voor meer informatie.

Bestellen en betalen

Waar kan ik een Thomas stofzuiger kopen?
Onze stofzuigers zijn in Nederland verkrijgbaar via bol.com.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Op bol.com kan je betalen met geld of geschenkbonnen. De betaalmethoden die bol.com accepteert zijn:

  • achteraf betalen
  • iDEAL
  • Creditcard
  • Bol.com-cadeaubon, NEC-kaart (National Entertainment Card) of cadeaubon voor boeken

Raadpleeg bol.com voor meer informatie over betalingsmethoden.

Verzending en levertijd

Wat zijn de verzendkosten?
Bol.com brengt geen verzendkosten in rekening voor bestellingen boven de € 20,-. U kunt een Thomas stofzuiger dan ook zonder verzendkosten aanschaffen.

Wat is de levertijd?
Wanneer u de stofzuiger voor 23:59 bestelt, heeft u de stofzuiger de volgende dag al in huis. Tenzij anders aangegeven door Bol.com.

Kan ik mijn oude stofzuiger retourneren?
Ja, wanneer u bij Bol.com een nieuwe stofzuiger bestelt, kunt u uw oude stofzuiger aan de bezorger geven. Het oude apparaat moet echter even groot of kleiner zijn.
Voor meer informatie over bezorging verwijzen we u naar bol.com pagina ‘Bestellen & Bezorgen’.

Retourneren of ruilen

Kan ik een bestelling retourneren of ruilen?
Natuurlijk kan dat! De retourtermijn is 30 dagen. Voor meer informatie over retourzendingen verwijzen we naar de Retourneren pagina van Bol.com.

Garantie

Heb ik een garantie op een Thomas stofzuiger?
Natuurlijk. Wanneer u een stofzuiger koopt, ontvangt u automatisch een fabrieksgarantie van 24 maanden. U kunt ook een gratis garantieverlenging activeren onder www.thomas-register.net.

Verlenging Aqua + Pet & Family             Gratis extra garantieverlenging van 6 maanden
Cycloon Hybrid Family & Pets                 Gratis extra garantieverlenging van 12 maanden
Boxer stof- en stofzuiger                         Gratis extra garantieverlenging van 36 maanden

Wat valt onder de garantie?

Onafhankelijk van de garantieverplichtingen van de dealer in het kader van het verkoopcontract, garanderen wij de eenheid volgens de onderstaande voorwaarden:

  1. De garantieperiode is 24 maanden – berekend vanaf de dag van levering aan de eerste eindgebruiker. Deze periode is beperkt tot 12 maanden voor commercieel gebruik of vergelijkbare operationele eisen. Om een claim te vorderen, moet een aankoopbewijs worden ingediend.
  2. Binnen de garantieperiode zullen wij alle wezenlijke functionele onvolkomenheden corrigeren die controleerbaar zijn op gebrekkig ontwerp of materiële gebreken door ofwel de defecte onderdelen te repareren of deze te vervangen; de geruilde delen worden dan ons eigendom. De garantie strekt zich niet uit tot gemakkelijk kapotte onderdelen zoals glas, plastic, verlichting. Defecten moeten onmiddellijk na detectie binnen de garantieperiode aan ons worden gemeld. Tijdens de garantieperiode worden de reserveonderdelen die nodig zijn om de defecten en de gemaakte arbeidskosten recht te zetten niet gefactureerd. In het geval van ongegronde vorderingen op ons klantenservicecentrum worden de gemaakte kosten aan de klant in rekening gebracht. Reparatiewerkzaamheden op de locatie van de klant of op de installatielocatie kunnen alleen worden aangevraagd in het geval van grote eenheden. Andere apparaten moeten naar ons dichtstbijzijnde klantenservicecentrum, geautoriseerde reparatiewerkplaats of naar de fabriek worden gestuurd.
  3. Er is geen garantieverplichting in het geval van kleine afwijkingen van productspecificaties die niet relevant zijn voor de waarde of bruikbaarheid van het product als gevolg van schade door chemische, elektrochemische effecten of schade die in het algemeen het gevolg is van abnormale omgevingsomstandigheden. Bovendien zijn garantieaanspraken ongeldig voor schade die het gevolg is van normale slijtage, evenals in het geval van niet-naleving van de gebruikershandleiding en oneigenlijk gebruik.
  4. Elke aanspraak op garantie vervalt als personen die niet door ons zijn geautoriseerd, wijzigingen of reparaties aan het apparaat doorvoeren.
  5. De garantieservice vernieuwd of verlengd de garantieperiode voor het apparaat of geïnstalleerde vervangende onderdelen niet. De garantieperiode voor geïnstalleerde vervangende onderdelen eindigt samen met de originele garantieperiode voor de gehele stofzuiger.
  6. Aanvullende of andere claims, met name die voor vergoeding van schade veroorzaakt buiten de eenheid – op voorwaarde dat hiervoor geen wettelijke aansprakelijkheid bestaat – zijn uitgesloten.

Wij bieden u ook onze klantenservice aan na het verstrijken van uw garantieperiode. Raadpleeg uw dealer of neem direct contact op met onze klantenservice.

Wat is mijn garantiecertificaat?
Het is belangrijk dat u uw aankoopbewijs (ontvangstbewijs) goed bewaart: dit is tevens uw garantiebewijs. Ook wanneer u u uw gratis garantieverlenging hebt geactiveerd, bewaart u de bevestigingsmail van de gratis garantie die u per post hebt ontvangen.

Contact

Ik heb hulp nodig bij het gebruik van de stofzuiger. Kan ik bellen of mailen?
Wij helpen u uiteraard graag verder. Mogelijke manieren om contact op te nemen:

Vul ons contactformulier in
Mail naar christian.piessen@robert-thomas.net
Of bel naar 0032 3 605 98 72